A Citroën csapat vezetője nem tartja lehetetlennek, hogy Kimi Räikkönennek jövőre fizetnie kelljen, ha náluk akar versenyezni.
Kimi Räikkönen jövőre valószínűleg elveszíti legnagyobb támogatóját. A menedzsere Franciaországban tárgyalt a Red Bull képviselőivel, hogy meghosszabbítsa a szerződést 2011-re. Ám az Autosport Magazin cikke szerint nem valószínű, hogy ismét megkötik az idén 5 millió euróról szóló megállapodást.
"Igen, ez igaz lehet" - mondta a fenti téma felvetésére Olivier Quesnel, a Citroën Sport vezetője. "Úgy gondolom, még a Red Bull nélkül is van esélye Kiminek a raliban maradásra, a maximumot kell nyújtania. Ha meglesz a kellő költségvetése, örömmel várjuk a csapatnál. De nem elég gyors, őszintén - még ha Kimi Räikkönennek is hívják, nem elég gyors. Úgy vélem, biztosan van elég pénze, szóval ha fizetni akar a következő szezonért... Meglátjuk."
Nemcsak Kimi Räikkönennek fog hiányozni a Red Bull, de Citroën Sportnak is fejtörést okozhat a szponzor távozása. Állítólag nem csak a finn pilótával szakítanak, de nem támogatják tovább a Junior Csapatot, amelyben idén Räikkönen versenyzett. A Red Bull a jövőben csak a Sebastien Loeböt és Sebastien Ogiert indító első számú csapatot szponzorálja. Ez a felállás pedig Dani Sordo helyzetét is megnehezítheti, neki is szponzorokat kéne felhajtania, miután Ogier szerződtetésével kikerült az első számú csapatból.
Vélhetően, ha a 2007-es Forma-1-világbajnok a raliban is kiemelkedőt nyújtott volna az első évben, nem lenne kérdéses a szponzoráció, de tekintve, hogy sokszor végezte árokban vagy törte össze autóját és csak egyszer-kétszer volt igazán gyors, a Red Bull vezetése nem hisz benne.
Räikkönennek viszont nem feltétlenül kell lemondania az energiaitalos támogatásról, állítólag a Monster leigazolná őt és a Fordnál Ken Blockkal alkothatnának egy csapatot.