Japán Nagydíj
2010.07.01. 16:02
A japán nagydíjon többet fejlődtünk, mint Szingapúrban, ahol még nem voltunk képesek felvenni a harcot a dobogóért, ez a 4. hely volt a maximum amit el tudtunk érni, és meg kellett elégednünk vele.
Amikor az autó ugyanaz marad, mikor már nem fejlesztjük tovább, a gumikra kell támaszkodunk.
Suzukában nem volt jó a leszorító erő, amit látni is lehetett az első szektorban, de a második és harmadik szektorban már egész jók voltunk. A verseny második felében elég erősek voltunk, szerencsére jól működött a lágy gumi.
A negyedik hely nagyszerű eredmény volt, a csapatnak szüksége volt az öt pontra, így meg tudtuk tartani a konstruktőri harmadik helyünket. Nem volt lehetőségünk a pódiumért harcolni. Nagyon sok problémánk volt az autóval az első etapban. Aztán a lágy keverék sokat segített, és Heidfeldet próbáltam megelőzni. Aztán jött a biztonsági autó, ahol van némi remény az újra rajtnál.
Sok baleset volt ezen a versenyen, de azt hiszem ez elég gyakori itt, Suzukában. Amikor vezetsz, mindig meg van a lehetőség arra, hogy hibázz, és ez olyan pálya ahol nagy árat lehet fizetni a hibáinkért, köszönhetőek a sebességnek.
Az utolsó két versenyen minden bele kell adnunk, hogy megtartsuk a harmadik helyünket, még ha a McLaren erősebb is. Nehéz lesz tartani velük a lépést Interlagosban és Abu Dhabiban. Azt nehéz lenne megmondani, hogy az F60-as hogy fog működni ezeken a pályákon, elég sok meglepetés ért minket már ebben az évben. Természetesen nagyon örültem volna egy dobogós helynek, mivel itt ünnepltem a 30. születésnapomat. Ez nagyon szép ajándék lett volna. Örültem, hogy Suzuka sok idő után végre visszatért a Forma1-be. Ezentúl az lesz a legfőbb célom, hogy a maximumot kihozzam magamból és utolérjem Hamiltont a pontversenyben.
|