Brit Nagydíj
2010.07.01. 15:59
Volt néhány érdekes változtatásunk az F60-on Silverstoneban, mint az átalakított első kerékfelfüggesztés és egy új első vezető szárny.Egy ilyen gyors pályán fontos volt megtudnunk, mennyi leszorítóerőt vagyunk képesek kialakítan:természetesen mondhatjuk azt, hogy az autó nem volt rossz a beállítások tekintetében, de még mindig kevés a leszorítóerőnk ahhoz, hogy versenyezhessünk a vezetőkkel, de már mondtuk, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak.
Az időmérő ígéretesnek tűnt.Boldog voltam a Q2-es körömmel, de utána, mikor az autót teletankoltuk, már nem ment olyan jól, mint előtte.Az ötödik sorból rajtolva az volt a célom, hogy szerezzek néhány pontot.Ez alkalommal jót rajtoltam: a célegyenes elég hosszú, de nem volt elég ahhoz, hogy Nakajimát megelőzzem.A füvön jöttem, és utána az ötödik helyen álltam, de lehetetlen volt a helyzetem ezután, mert az első etapom túl rövid volt.
Nem tudtam előzni:a gyors kanyarokban Silverstoneban elég nehéz az előtted lévő mögé visszajönni, főleg amikor kevesebb üzemanyagod van a fedélzeten, mint az első tíz autónak a rajtrácson.Szóval nehéz versenyem volt.Végül szereztem egy pontot.Jobb mint a semmi, de még mindig elég csekély eredmény.A konstruktőrök világbajnokságában a negyedik helyen állunk, és szerintem ez a valós erőviszony is.A harmadik helyért vagyunk harcban, de a másik két csapat az élen túl messze áll tőlünk a teljesítmény tekintetében.
Silverstone után most két teljes hetünk van, hogy minnél jobban felkészüljünk az utolsó két versenyre a nyári szünet előtt.Az első ebből a két versenyből Nürburgring.Oda is fogunk vinni néhány újítást.Ez pálya több lassú kanyarral és fékezési ponttal rendelkezik, mint az angol.Versenyképesebbnek kell lennünk, de ez függ a többiek újításaitól is.Mint mindig.
Szeretnék gratulálni Sebastiannak a nagyszerű versenyéhez. Ha a Brawnoknak lesz egy-két problémája, abból hasznot húzhatunk: a következő pálya sokkal másabb, mint Silverstone. Megnézzük, hogy állnak a dolgok, mielőtt bármilyen következtetést levonnánk.
|