Maláj Nagydíj
2010.07.01. 15:56
Hát, ez egy nagyon rossz évadkezdet. Rosszul ment Melbournben, rosszul ment Sepangban és így üres kézzel távoztunk mindkét helyszínről. Malajziában szerezhettem volna pár pontot, de az eső miatt ez nem jött össze.
A pénteki köridők egész jók voltak, de az üzemanyag miatt nem tudhattuk, hogy ki mennyi öüzemanyaggal körözik.. És tudtuk, hogy a legnehezebb rész az időmérő lesz, ahol sokat szenvedünk, hogy jó helyről rajtoljunk. Elégedett voltam a köridőmmel a Q3-ban, mivel kihoztam a kocsimból a maximumot.
A tavalyi évhez képest rengeteg leszorítóerőt vesztettünk. Az egész csapat nagyon keményen dolgozik, hogy minnél jobb legyen az autónk. Tudtuk, hogy előbb utóbb elkezd esni az eső. Viszont amikor már 100%-ig tudtuk, hogy esni fog, akkor a boxban nagyon rossz döntések születtek.
Az első kiállásomnál az esőgumikat rakták fel, mert az időjárás előrejelzés szerint pár percen belül esnie kellett volna. De az eső nem jött. Emiatt a száraz aszfalton teljesen elfogytak a gumijaim.
A KERS sokkal de sokkal többet tudott volna ezen a pályán, de még mindig vannak problémáink. Példaként pénteken elkezdett füstölni az autóm, vasárnap meg víz szivárgott be a KERS-hez. A KERS félig tönkrement ezért ki kellett állnom. Viszont a rajtnál tökéletesen működött.
A következő futam, ami Kínában lesz, azleőtt még a diffúzorokról dönt a FIA. Ez nagy hatással lehet a világbajnokságra. Keményen dolgozunk a problémáinkon. Nézzük meg például a 2 szektoromat: ahol a leszorítóerő miatt nem tudtam jobb időt futni.
Az első két futam után szörnyen állunk: 0 pont. Voltak már ilyen szituációink, és remélhetőleg sikerül most is megoldanunk.
|