Hungaroring előtt
2010.07.01. 15:53
Maranello - Azt mondják, hogy Magyarország valahol hasonló Monacohoz: igaz, a sarkok nagyon lassúak, de a Hungaroring határozottan ”elnézőbb” a Principality-nél, ahol a legkisebb megcsúszás is véget vethet a versenyednek. Azt mondják ez a leghasonlóbb verseny Monacohoz.
Ebben az évben nyertünk egy helyet a pódiumon Monacónál és ez a célunk Budapesten is: képesek voltunk harcolni a pole pozícióért az utolsó pillanatig és úgy gondolom, hogy ha nyertünk volna, akkor teljesen más irányban haladtunk volna.
Újra próbálkozunk Magyarországon, de ez nehéz lesz. Az F60-asnak alkalmazkodni kell a pályához, de tudjuk, hogy más csapatok a Monacoban levő verseny utánra állították be az autójukat., szóval ádáz verseny lesz: a pénteki első szabadedzésnél meglátjuk, hogy hogyan állunk.
Az időmérő eredménye igazán fontos Budapestnél, mert az előzés nehezebb a szokásosnál: ha nem rajtolsz első sorokból, akkor megvan annak az eséje, hogy egy forró és hosszú délután elébe nézel, és nem is reménykedhetsz nagyon a jó eredményért.
Miután volt két versenyhétvége, amikor napsütéses idő nélkül versenyeztünk Silverstone-ban és Nürburgringben, itt van egy kis hőmérsékletváltozás.
Ebben az évben a gumiabroncsok a hétvégék folyamán sokat változtak. A döntő pont a hőmérséklet. Mindegyik csapat uyganazt használja, szóval ebben nincs nagy különbség.
A bajnokság 10. versenyénél, ami eddig nagyon nehéz volt. Keményen dolgoztunk, hogy minnél jobb legyen az autó. Természetesen az összes csapat bersenyről versenyre megmutatta a kocsijuk fejlődését. Továbbá az a tény, hogy nem tudunk tesztelni az egész év alatt, és ez így nagyon nehéz ügy. Egy kicsit a következő évi kocsira koncentrálunk már.
Magyarország után egy hosszabb szünet jön a szokásosnál. Az első hetet Finnországban a rallinak fogom szentelni, ahol vezetni fogok egy Grande Fiat Punto. Ezután egy kicsit lazulni fogok a családommal és a barátaimmal, mielőtt augusztus 23-án következő versenyre fogok készülni!
|