Német előtt
2010.07.01. 15:52
A statisztikák az ellenkezőjét mondják, de nagyon szeretek Németországban versenyezni, főleg Nürburgringen.Négyszer szereztem meg a pole-pozíciót, de sose tudtam nyerni.Talán, nem voltam elég szerencsés itt és Hockenheimben.
Csak nézzétek a legutolsó versenyemet. Megszereztem a pole pozíciót, de rögtön a rajt után nagy vihar volt és a rajtot újraindították. Mikor újraindultunk, a harmadik helyen álltam, egy tökéletes stratégiával, de utána ki kellett szállnom hidraulikai probléma következtében.
Ebben az évben nem volt reális esélyünk a győzelemre.Még mindig javítanunk kell az autón a többiekhez képest a teljesítmény tekintetében.Ez az, amiért a Csapat folytatta a kemény munkát az elmúlt hetekben, hogy hozzanak néhány új megoldást erre a versenyre.Ez a pálya valószínűleg jobban fog passzolni az F60 karakterisztikájához, mint a Silverstone-i aszfaltcsík, de tisztább képet kapunk majd a pénteki szabadedzések alatt.Ahhoz hogy versenyképes legyél, jó tapadásra van szükséged, mert fontos a stabil fékezés.
Mindig nehéz jóslatokba bocsájtkozni és ígérgetni a rajongóknak, de számunkra egy hely a pódiumon már jó eredménynek számít, beleszámolva azt, hogy idén ez csak egyszer sikerült. Még kilenc versemy van hátra ebből a számunkra igazán nehéz szezonból.A célunk az, hogy mindent kihozzunk a hátralevő versenyekből, anélkül, hogy arra gondolnánk, hogy a vezetők mennyivel előttünk vannak.Nagyon bízom a Csapat munkájában, hogy sikerül a hátrányunkat csökkenteni a többiekhez képest.
Ezalatt az átlagosnál hosszabb szünet alatt Finnországba mentem, hogy élvezzem a nyarat a családommal és néhány közeli baráttal, és teniszeztünk .Meg akarom köszönni a Ferrarinak, hogy lehetőséget adtak, hogy részt vegyek a 1000 Lake Rallyn a Fiat Grande Punto Abarthal Július végén.Ez lesz a debütálásom a Rally Világbajnokságban.Mivel nem tesztelhetünk ebben az évben, nagyon sok a szabadidő, és jó érzés résztvenni versenyeken, hogy elfoglalt maradhassak. Már teszteltem az elmúlt napokon, de a célom ugyanaz maradt: ennek semmi köze a Forma 1-hez, ez csak szimplán jó móka...
|