HÍREK : Räikkönen: Nem tehettem ennél többet |
Räikkönen: Nem tehettem ennél többet
2009.09.27. 19:06
A finn világbajnok szerint sokkal többet nem tehetett most Szingapúrban, és a jövő héten Japánban sem vár csodát.
A Ferrari egyáltalán nincs könnyű helyzetben. Hetek óta nem fejlesztik az idei Ferrarit, az F60-ast, míg a mezőny nagy része rendre új aerodinamikai csomagot vet be a hétvégéken.
Így tesz a McLaren-Mercedes is, mely immáron már csak három pontra van tőlük a konstruktőri táblázaton a negyedik helyen.
A tavalyi évhez hasonlóan most sem sikerült a maranelloiaknak a szingapúri futam.
Räikkönen 10., Fisichella 13. lett.
Kimi Räikkönen: Ez egy nagyon nehéz verseny volt a számunkra. Már a hétvége elején tudtuk, hogy nem lesz könnyű dolgunk, mivel a csapatok fejlesztésekkel érkeztek meg Szingapúrba, míg mi már csak a 2010-es autónkkal foglalkozunk. Nem tehettem ennél többet. Az autó mindenhol csúszkált, egyszerűen nem volt tapadás.
K.R: Az utolsó etapban egy kicsit javult a helyzet a lágyabb abroncsokon, de akkor már késő volt. Mindent megettem, de Kazuki Nakajima rendre zárta a szöget.
K.R: Kockáztattam, próbálkoztam, de ezen a pályán nehéz bármit is tenni az előzés tekintetében. Egyedül akkor van esélyed erre, ha az előtted lévő hibázik.
K.R: Nem várok nagy javulást a következő hétvégén Suzukában, mivel ez a pálya aerodinamikai szempontból nagyon igényes, és nekünk ezen a területen hiányosságaink vannak.
Giancarlo Fisichella: Ez egy nagyon kemény verseny volt, mind fizikailag, mind szellemileg. Ezen a pályán rendkívül sok kanyar van, amik rövid időn belül követik egymást. Nincs időd a lazításra, végig koncentráltnak kell lenned.
G.F: Sokat küzdöttem az autóval, mert hiányzott a tapadás. A végén feltettük a gépre a lágyabb keveréket. Ekkor javult a helyzet, és sikerült jó köridőket futnom,.
G.F: A biztonsági autó kissé megkavarta a kártyákat, és sajnos nem jöttem jól ki belőle. Az első kiállásomat a tervezettnél előrébb hoztuk, mert beragadtam Adrian Sutil autója mögé. Majd jött a már említett biztonsági autó.
G.F: Itt Szingapúrban a KERS kevésbé jelentett előnyt, mint Monzában. A rajtnál azonban valóban hasznosnak bizonyult, és sokat segített abban, hogy meg tudjam védeni a pozíciómat.
G.F: Most Suzukába megyünk. Ez egy igazi versenypálya. Meglátjuk mi vár ránk Japánban.
|