HÍREK : Pernod Ricard: F1 |
Pernod Ricard: F1
2009.08.04. 14:02
2009. augusztus 4., Budapest – A Pernod Ricard által meghirdetett és elindított licitálás a G.H. Mumm champagne-ra múlt pénteken lezárult. A 3 literes, tavalyi budapesti Forma 1 futam dobogósainak (Heikki Kovalainen, Kimi Räikkönen és Timo Glock) aláírásával fémjelzett limitált szériájú palack árverése 50 000 forintról indult és a kikiáltási ár több mint kétszereséért, 114 000 forintért kelt el.
A Pernod Ricard az árverés végösszegét megduplázza, így 228 000 forinttal a GRSP (Global Road Safety Partnership – Partnerség a Közlekedésbiztonságban) szervezetet támogatja, amely 10 éve segíti a hazai közlekedésbiztonság javítását.
A Pernod Ricard Hungary a mértékletes és felelősségteljes alkoholfogyasztásra szeretné felhívni a figyelmet, ezért hirdette meg egy hete jótékonysági árverését a Forma 1 hivatalos pezsgőjére, a G.H. Mumm Cordon Rouge-ra. Az árverésre bocsátott palack különlegessége a 3 literes kiszerelésen kívül az, hogy a címkén szerepel a tavalyi budapesti futam dobogósainak aláírása is. A licitálásból befolyt összeget, 114 000 forintot megduplázzák, és így 228 000 forinttal támogatják a 10 éve működő non-profit szervezetet, a GRSP-t (Global Road Safety Partnership, azaz Partnerség a Közlekedésbiztonságban).
Magyarországon évente 20 000 személyi sérüléssel is járó baleset történik a közutakon, amely számszerűen egy közepes méretű falu népességét jelenti. A közúti balesetek becslések szerint mintegy 300 milliárd forint kárt okoznak évente a nemzetgazdaságnak is. A Világbank 1999-ben indította útjára a GRSP programot, amely az állami szektor, az üzleti szféra és a civil szervezetek együttműködésében rejlő lehetőségeket kívánja aktivizálni a közúti balesetek csökkentésére, valamint az ezekből adódó veszteségek enyhítésére.
A Pernod Ricard Hungary Kft. (www.pernod-ricard-hungary.com) 1994-ben alakult meg Magyarországon. A cég nemzetközileg elismert, sikeres rövidital márkák forgalmazásával foglalkozik. Nemzetközi háttere, eredményes hazai üzletpolitikája és a forgalmazott márkák elismertsége révén gyors növekedést ért el már az első néhány évben, amely nemzetközi felvásárlások által további lendületet kapott, így napjainkra az egyik legnagyobb márkatulajdonossá és italimportőrré vált. Ma a Pernod Ricard Hungary több mint 20 világszinten ismert és sikeres márka forgalmazásával foglalkozik.
A legjelentősebb márkák ezek közül a Ballantine’s és a Chivas Regal skót whisky, Jameson ír whiskey, az Absolut vodka, a Becherovka, a Havana Club kubai rum, a Beefeater gin, a Malibu, az Olmeca tequila, a Martell cognac, mind-mind a piac vezető márkái. Ezek mellett olyan ígéretes márkákat is forgalmaz, mint a Grand Marnier® likőr, a Ramazzotti keserűlikőr, a különböző skót maláta whiskyk és a Mumm francia pezsgő.
|