Kimi Räikkönen még viszonylag friss raliversenyző, így nem mindig úgy sikerült az utakon vezetnie, mint ahogy azt tervezte.
Az első WRC rali szezonját teljesítő Citroen csapat versenyzője, Kimi Räikkönen több alkalommal is kicsúszott eddigi ralis karrierje alatt. Az mtv3.fi rangsorolta Räikkönen bukásait.
10. A 2010-es Arctic Lapland Rali volt Räikkönen első olyan raliversenye, ahol a Citroen C4 WRC autót vezette. Már a második speciális szakaszon hibázott.
9. 2009-ben az olaszországi Rally della Marca aszfaltrali idő előtt véget ért számára. A Fiat jobb hátsó kereke kiszakadt a helyéről.
8. A 2010-es WRC szezon a Svéd Ralival kezdődött. Räikkönen ezt a versenyt nem kezdte túl jól, mivel kicsúszott az egyik kanyarban. Szerencsére az út szélén lévő nézők vissza tudták tolni, így kis időveszteséggel tudta folytatni a versenyt.
7. A Japán Ralis nem a legnagyobb kiesés, de nem tudta folytatni a versenyt. Talán egy kicsit jobban kellett volna bánni a gázpedállal. A végén jó mélyen, egy erdőben találhatta magát.
6. Ha a 2009-es finnországi bukás nem volt elég őrült, akkor itt van a 2010-es. A tempó nagyobb volt a kelleténél, ezért Räikkönen kicsúszott.
5. A francia rali kicsit más lett, mint amit vártak. Ismét nagyobb irammal vette be az egyik kanyart, belecsúszott egy árokba és szerencsétlen módon nem tudott visszamenni az útra. Így nem tudta befejezni a versenyt.
4. A bulgáriai ralin Kimi Räikkönen nagyon szépen teljesített, de közbejött egy nagyobb hiba.
3. A spanyol ralin Räikkönen a maga kárán tanult. Túl korán akarta bevenni a kanyart és ez okozta a vesztét.
2. A Mexikó Ralin Räikkönen megmutatta, hogy milyen veszélyeket rejt a verseny. Eltört a felfüggesztés az autón, majd megpördült párszor.
1. Kimi első ralija 2009-ben, Finnországban volt. Elég nagyot bukott, de semmi baja nem lett.